Prvi Motor Banjaluke
Poslao : eki vrbas@live.se
Datum : 20.03.2009.
Sjeca li se ko Mitka,Djolija,Paje...Sin profesora Vukica sto
nastrada na Sehitlucima..Sta bi,dje nestadose silni
motori..Eo iz godine u godinu u Banjaluci i inace u Bosni ne
vidim bas puno drekavaca..A kad se sjetim 1985-1992
Komentar Br.1
Poslao : ahh..
Datum : 25.02.2008.
Mislim da je Mitko uvijek bio i ostao NO1 a Pajo ga je samo
pokusavao kopirati....
Komentar Br.2
Poslao : BLoriginal
Datum : 26.02.2008.
pozz. eeee to nisu ni blizu prvih motora BL,
mozda Ado,GPZ1100(bijeli) prva prava(nova) masina koga
vidim na stranici moze puno vise reci o prvim motorima BL
preko 100+ ps.
A inace Vukic se nazalost objesio u wc-u, dok je na
sehitlucima poginuo Imran(GSX1100) pokusavajuci za par
minuta stici na vrh (opklada valjda bila nisam siguran)
toliko za sad.
Komentar Br.3
Poslao : Doa Zürich
Datum : 26.02.2008.
Da da to su bila vremena , Mitko sa Tomos elektronikom (
koji je kasnije preuzela njegova sestra Munja) , a kasnije
sa Kawasakijem , Pajo sa Suzukijem ,Djoli sa Kawom z 1000mk
2 , Damir Yamaha 750 Tenere , i naravno prvi momak koga se
ja sjecam to je bio , laka mu zemlja ,koji nije nastradao na
Sehitlucima vec nazalost objesio se Sasa Vukic sa
Kawasakijem GPZ 1000 R Unitrak , koji je nas mnoge zarazio
sa motorima , a momak koji je poginuo na Sehama je imao
novog tada , Suzukija gsx 1100r neznam mu ime , na prvoj
krivini kad ides od motela prema gradu tu je nastradao . Jos
da samo spomenem par momaka koji su tad vozali motore ali sa
manjom kubikazom :
Kezic Sinisa -Keza , Blagajcevic Samir , Culum , Zembo
,Faruk, Miki Kujundjic, Igor Mudrenovic , Lipovac ,Sasa
Vulic , Marinko ,...
A detalj kojeg cu se uvijek sjecati je kad su Mitko , Paja i
kompanija se takmicili ko ce vecom brzinom proci ispred
kafica Slima i Flamenga ....Kad se sjetim koliko su veliko
srce ti ljudi imali i dan danas ostali zivi , a ne ko ovi
sto danas cim sjednu na veliku masinu , cast izuzecima ,
odmah sok soba radi :-(( ....
Pozdrav svima ....
Komentar Br.4
Poslao : Aro
Datum : 26.02.2008.
Eki,na Sehitlucima je poginuo rahm. Imran. A pok.Sasa Vukic
je imao Kavu i vozio je ludo ali je zivot skoncao na drugi
nacin, iz samo njemu poznatih razloga.Spomenuo bih jos
rahm.Edina-Pubaru te rahm.Pidu,obojica stradali na
motorima.Svi su to bili dobri momci i treba da ih se sjecamo
kao takvih.BL je bila opasna za voznju motorom a sada jos
vise.
Komentar Br.5
Poslao : Rafo iz Budzka Munchen
Datum : 26.02.2008.
E kad se sjetim Pere popovica,i njegovih voznja,kroz Danku
Mitrov potrcao bih kroz prozor, da se divim njegovoj
voznji,koja je u meni dah zastajkivala....
Komentar Br.6
Poslao : Irfan Dz
Datum : 26.02.2008.
Ha gdje me nadje jarane :) Paja je nekada vazio za jednog od
najboljih motorciklista u Banja Luci. Svoje vjestine
pokazivao je na pisti u Zaluzanima, mada mi licno nije
poznato da li se ikada iz tih okvirao pokazao dalje. Ipak,
malo ko u Banja Luci je imao hrabrosti kao on. Jedne prilike
stojim na autobuskoj stanici na Hiseti, pored "Tri fenjera"
i cekama autobus za Novoseliju. Iz pravca grada dolazi Paja,
i kako me u onoj brzini uspio primjetiti, pojma nemam.
Stade, pita me gdje cu i kada je cuo da idem kod tetke (koja
je uzgred njegova komsinica), ponudi se da me poveze. Ja
nisam bas tada imao dovoljno hrabrosti (ili jednostavnije
reci muda) da sjednem, te sam se zahvalio i odbio. Paja je
zatim zaturirao gas i onda digao motor na zadnji tocak da bi
tako nastavio dalje. Vjerovatno bi isto uradio da sam ja
pristao da me poveze. Imao sam priliku da vidim da vozi na
zadnjem tocku kroz cijelu Hisetu kada saobracaj nije gust.
Danas zivi u Sanskom Mostu, i kako kaze njegov necak, ima
preko 30 motorcikala koje posjeduje i odrzava.
Mitke, ujedno Pajin najbolji jaran, danas drzi kafanu "Slap"
u Novoseliji. Njega sam poznavao tek iz vidjenja, a imao je
obicaj da stavi izbusenu konzervu na auspuh motora i time
pojaca zvuk motora, a ujedno i oslabi zivce pojedinim
gradjanima tim konstruktorskim podvigom. Meni je vise bio
poznat po svom Fiatu 132 (u to vrijeme strasno dobar auto,
ako se uzme cinjenica da su se vozali pretezno tristaci,
fice i stojadini) koji je bio ofarban u zutu i crvenu boju.
Pero Popovic vazi isto za jednog poznatog banjaluckog
motorciklistu.
Komentar Br.7
Poslao : za kom.6
Datum : 26.02.2008.
Mala ispravka,da tacno prije su bili dobri jarani ali vec
godinama ne kontaktiraju...
Komentar Br.8
Poslao : ELMAZ KASPER elmobl@hotmail.com
Datum : 26.02.2008.
Sakib Djelic.Tomos 50ccm.
Komentar Br.9
Poslao : jenki
Datum : 26.02.2008.
Vrijedi spomenuti pokojnog Miru Jelica i njegovog BMW
motor.
Takodje Pero Popovic je ime koje se spominjalo u cijeloj
Jugoslaviji.
Komentar Br.10
Poslao : ducati djumisic78@hotmail.com
Datum : 26.02.2008.
Drago mi je da se ponovo pojavljuje tema o motociklima i
motoristima iz najboljih vremena...nije bilo puno veliki
motocikla ali je bilo i ima i danas puno dobri motorista i
veliki ljudi sto vole motosport.
Pozdrav moto planeti
Komentar Br.11
Poslao : Ajnur Tufek tufeka@telia.se
Datum : 26.02.2008.
Sin profesora Vukica Sasa Vukic je jedan od tih koji su
zivot okoncali na Sehitluckim krivinama..Tu si u pravu
Ekara.Bila je to godina 1987,koliko se ja sijecam,usao je
profesor Vukic i saopstio nam da ako hocemo mozemo da idemo
kuci jer on nije u stanju dalje da vodi cas..Nismo znali o
cemu se radi ali poslije nam profesor Musa
objasni..Nesmijemo zaboraviti ni rahmetli Pidu,koji tragicno
nastrada nekih osamdesetih u pocetak..Covjek koji se sa
svojim krosom zakucao u Kamion za pranje ulica ili je bila
Smecara..Nesmijemo zaboraviti Zlaju Begica sa Hiseta,koji je
vracaju ci se iz butika iz Budjaka sa svojim BT 50 pao i
udario glavom od trotoar..Nikada nazalost nije sebi
dosao..1985 godina..Zlaja Begic rahmetli..Ali ipak ja licno
mislim da nad Mitkom nije bilo ravnog..To je moje licno
misljenje...Pozdrav raji sa studenca hiseta mejdana
novoselije od ajnura i hide
Komentar Br.12
Poslao : Zuna
Datum : 26.02.2008.
Pero Popovic,Sakib Djelic brdsko brzinske moto trke
Sehitluci,to su legende iz mog djetinjstva,naravno cijenim i
ove mladje, to je hrabrost.Mnogi se tih dana ne sjecaju,al
bilo je uzivanje gledati te virtouze na motorima.
Komentar Br.13
Poslao : neznalica
Datum : 26.02.2008.
A gdje je Vulic željko, Ozren,Predic,Dražen, Mimi i mnogi
drugi dobri motoristi bez obzira na kubikažu,,nemate vi
pojma a ustvari možete pričati sta hocete svako ima svoje
idole u mororima.Te mrtve pustite da otpocivaju u miru.Hvala
Komentar Br.14
Poslao : Olgica
Datum : 26.02.2008.
Čula sam da je prof.Vrabec imao jedan od prvih motora...
Komentar Br.15
Poslao : gango
Datum : 26.02.2008.
kad god bih sreo cika Alexsu,trazio bih od njega krug na
njegovom
motorkotacu ...crnom Solexu...i nikad mi cika Alexa nije
dao Solexa
jer ko da mi je tada citao misli...znao je da nikad ne bih
napravio
krug vec bi jurio samo ravno i nikad se ne bih vratio...
Komentar Br.16
Poslao : nives niveco@hotmail.com
Datum : 27.02.2008.
Sjecam se Erija, Igora Mudrenovica, Zembe .... svi smo
nekada izlazili u Elit , pa u Tamek ... i sve mi
devojcice iz te generacije uzivale smo u vjetru u kosi
dok smo se vozile jedan krug kroz Titovu .... da nas vidi
raja !!!
Komentar Br.17
Poslao : a Arči?
Datum : 27.02.2008.
Čudi me da niko ne spominje Armina Smajlagića-ARČIJA iz Male
Čaršije.
Čovjek možda nije izvodio vragolije ali je po čitav dan
krstario Banjalukom na kojekakvim motorima (veće kubikaže).
I u svom podrumu je imao radionicu gdje mu je masa raje
dovozila svoje mašine na popravku.
Ipak je Mitko ipak najpoznatiji i najpopularniji.
Njegovi legendarni silasci niz stepenice na pijaci...
slobodan spust niz Poljokanov park - nevjerovatno.....
...ili kada dodju pred SUP i namjerno turiraju motore do
besvjesti, a onda bjezanje od murije oko SUP-a....a murijaši
sa onim svojim velikim motorima nemaju šanse da ga uhvate (u
stvari mogli su se hvatati samo za glavu) ha-ha
Pozdrav svoj raji!
Komentar Br.18
Poslao : stara garda
Datum : 27.02.2008.
pok. Zvonimir-Miro PLESA
Komentar Br.19
Poslao : Samir
Datum : 27.02.2008.
Nazalost jedan komentar vezan za ovu temu zavrsio je u wc-u
a u potpunosti je u pravu...samo ja bih za onog prvog rekao
da je kao covijek smece......
Komentar Br.20
Poslao : babara
Datum : 27.02.2008.
plavi vitez- SJENICA
Komentar Br.21
Poslao : nespavana
Datum : 27.02.2008.
za samira
u pravu je covjek,a zavrsio u wc-u,al nije ovo mjesto za te
izjave.
pa,nek mu to bude utjeha.
ne sikiraj se za levacenje dijaspore,mi se opet
oporavimo,kako je tek kad zajeze ove domace, sramota.
Komentar Br.22
Poslao : kotlet
Datum : 28.02.2008.
A SHARIN?
Komentar Br.23
Poslao : Dadara
Datum : 28.02.2008.
Radojca & Džems
Mejdan
Komentar Br.24
Poslao : eki vrbas@live.se
Datum : 28.02.2008.
Jel to dobro procitah da se u prve motore banjaluke ubrajaju
vespe,djilere,apeenovi i petneske..mislio sam na nesto
masnije,nesto ludje..
Komentar Br.25
Poslao : Lijepi samo u izlogu
Datum : 28.02.2008.
O cemu se ovde radi? Jedini dokazani motociklista koji se
bavio moto-sportom iz BL je pokojni Pero Popovic, koji je
pobjedio na trkama u Moskvi 1958, u klasi 250 kubika. Taj
podvig nije nikad vise nije ponovio iz bivse Juge.
Prvi "pravi" motor u BL, vozio je Mimi, a poslije njega
veliki gospodin Bozo Kalin, koji je uzivao u voznji, nikad
brzoj od 30-40 km/h. On i danas tako ceifi po Istri.
Komentar Br.26
Poslao : Banjalucanka Kelly_071@hotmail.com
Datum : 28.02.2008.
Pozdrav svima ....Uzivam u vasim komentarima i ispravka za
pokojnog Sashu Vukica. Sasha je bio bolestan i svi
bliski njemu znamo da je pokusao par puta samoubistvo....
Komentar Br.27
Poslao : Hari
Datum : 29.02.2008.
..a Hari iz Mejdana na Jawi, luda kuća, on i Peli mrtvi
pijani ne mogo pogoditi zeleni most a Bebi dol između njih.
Komentar Br.28
Poslao : Anes
Datum : 29.02.2008.
Mala ispravka...................
Zlaja Begic rahmetli..1988
Komentar Br.29
Poslao : Banjaluka mitko-motor
Datum : 02.03.2008.
Mitko je u BL i sad se bavi trajkovima:
http://www.tt-trike.com/galerija.html
Inace drzi restoran Slap.
Komentar Br.30
Poslao : 7-krajiska
Datum : 02.03.2008.
MITKO ZA SVA VREMENA
Komentar Br.31
Poslao : njonjo
Datum : 02.03.2008.
Ja ne pamtim, a ako je neko zapamtio molim da nas podsjeti
sta je to vozio Kovacevic Slavko, BJANKi.
Koliko se sjecam da su pricali da je bio prvi.
POzdrav svoj raji od NJONJE iz BL.
Komentar Br.32
Poslao : kom 30
Datum : 02.03.2008.
ovaj komentar 30 je obicna provokacija,Mitko nikad nista
nije imao sa tom brigadom
Komentar Br.33
Poslao : Zuna -za 31
Datum : 02.03.2008.
Ja mislim da je on vozio ono sto se zvalo zid-smrti.To je
ona velika kaca ili bure,i unutra on vozi strahota
gledati.Mozda ce to neko bolje objasniti,davno je to bilo u
stara dobra vremena.Zivi bili!
Komentar Br.34
Poslao : neznalica
Datum : 04.03.2008.
Svaki kvart u B.Luci je imao svoje dobre i loše vozače
starije i mladje ovo je dobra tema ali nazalost vidim da im
dosta onih koji stvarno lupaju gluposti a u stvari nemaju
pojma ni ocemu.Na te starije su skoro svi zaboravili.
Komentar Br.35
Poslao : Kurjak Midhat USA
Datum : 04.03.2008.
Koliko vidim na ovu temu se javlja pretezno mladja
raja.Stariji se ne javljaju ne znam zasto?Ja sam generacija
50ih,pa bih nabrojao nekoliko Banjaluckih motorista koliko
se mogu sjetiti:Pero Popovic,Miki
Pucar,Slavko(Bijanki),Nale,Mimi,Zvone Budimir,Pero i
Budimlic,Dedo Spahic,Akif Imamovic,Djanda,Stipo Zulj,Bekir
Beharic,Mahmut Demirovic,Halil Kulenovic,Adem Cejvan i Oto
Verner.Jos jedno ime Kemal Bucalo,ali ne znam je li to ime
vezano za Banja Luku ili za Sarajevo.To su vremena kada je
motor bio popularan kod nas.Sve koje sam nabrojao bili su
dobri vozaci,mnogi neustrasivi i nepobjedivi kao nasa
legenda pok.Pero Popovic.Sjecam se trke na Sehitlucima.Nije
mu bilo premca,Ja se izvinjavam sto mnogima nisam stavio
prezime ili ime .Nisam se mogao sjetiti.Ocekujem da ce se
jos neko javiti.Banja Luka je imala puno motorista.Puno
pozdrava od Kurjaka
Komentar Br.36
Poslao : Aki
Datum : 05.03.2008.
Samir Cerimic,jedan od najboljih vozaca..
Komentar Br.37
Poslao : Zuna za kom.35
Datum : 05.03.2008.
Kemal Bucalo legenda Sarajeva.Sakib Djelic 50ccm,brdsko
brzinske trke Sehitluci.
Komentar Br.38
Poslao : Zaboravljeni
Datum : 05.03.2008.
Zaboravili ste ovdje spomenuti legende "zida smrti",a to su
Bozo Vukadinovic,Mirso Budimlic i Tone Vukmir. Oni su na
motorima preko 3o god i moramo ih spomenuti. Tacno je da su
legende Pero i Mitko od starije generacije kao i Bjanki,a od
srednje generacije jedino je aktivan bio na pistama bivse
Juge Zeljko Vulic na Kawi.Smjesno je porediti jednog Dzolija
koji je divljao po gradu sa ovim starim majstorima.Pozdrav
svima iz BL.
Komentar Br.39
Poslao : HISETA
Datum : 10.03.2008.
Bjezao sam muriji oko kafica NIN NON, tri kruga sam napravio
sa APN 4 a oni zamnom, nisu me mogli uhvatiti ali nisam ni
ja njima mogao pobjeci :), na kraju sam uletio u sljepu
ulicu ostavio motor i furnuo kroz dvorista preko ograda.
Ocuhu sam rekao da kaze da mu je neko maznuo motor.. Sve je
isplao OK
Nije Bitno ko je,
Hiseta
Komentar Br.40
Poslao : banana
Datum : 12.03.2008.
a haj iz tri puta pogodi ko je nasao taj motor..i nekae se
apen 4 imas automatika,puha i apena sesticu...al tisu
Komentar Br.41
Poslao : Džoli dolicd@seznam.cz
Datum : 17.03.2008.
Pozdrav svim Banjalučanim i svim BL. motoristima bez obzira
na uzrast.
Komentar Br.42
Poslao : ELMAZ KASPER elmobl@hotmail.com
Datum : 17.03.2008.
Bas cudno da niko ne spomenu Zumru Duna jedna od prvi ako
nije i prva dama u Banja Luci na motoru.Ova mladja raja neka
upitaju roditelje oni sigurno znaju.
Komentar Br.43
Poslao : za 41
Datum : 19.03.2008.
Koji Dzoli si ti? da nisi vozao plavog kawasakija ili bi to
yamaha,nemogu se sjetiti,zadnji put sam te vidjeo 90-91 ako
se dobro sjecam,na hisetima. Ako si to ti???????? Ako jesi
!!!!!!!! nije moguce, ja te vec prezalio 100000000 puta.Cuo
da si ubijen.
Komentar Br.44
Poslao : Nerko
Datum : 20.03.2008.
Dobro se sjecam da je prvi ogromni motor marke "KAVASAKI-GPZ
11oo",
imao Adnan Aliefendic iz Pionirske ulice...
Tako jednom kada me je stavio na motor da me provoza,kada je
starao umalo nism spao sa motora,a kada smo isli na
Sehitluke,umro sam od straha,jer su mi i hlace bile poderane
na koljenima od silnih okuka i rekao sam "Hvala BURAZ i
nikada vise".
Pozdravljam Adu i njegove...
Nerko
Komentar Br.45
Poslao : za komentar 43 dolicd@seznam.cz
Datum : 21.03.2008.
Da ja sam taj ali fala bogu još živ.Drugi puta se predstavi
da znam ko pita.
Komentar Br.46
Poslao : Naca za Kurjak Midhu
Datum : 21.03.2008.
I ja sam generacija 50tih Midho, pa se sjecam prvih
Banjaluckih motorista.Moj i Senadov otac, Teufik Causevic je
uz pok. Peru Popovica bio takodjer jedan od njih.
Pozdrav tebi.
Komentar Br.47
Poslao : Za Dzolija gugi71@hotmail.com
Datum : 23.03.2008.
Poslao sam ti poruku na tvoj E-mail ali kao da nisi dobio.Ja
sam taj sto se zaboravio predstaviti.Puno pozdrava.Musa.
Komentar Br.48
Poslao : bozo
Datum : 02.04.2008.
ako je ko vozio motor onda je to bio gospodin
Komentar Br.49
Poslao : dodobird
Datum : 06.04.2008.
ne mogu a da ne odreagujem! Otkada je to B. Kalin gospodin?
Najobicniji Fulranski mechaniche... volio musteriji
istankati pola rezerovara (ili se istim autom vozao... volio
"pritisnuti" zenu svojih majstora... psovao, hodao kao neki
Romanizirani Burdush gelipter... i uopste nije bio neki
mehanicar viseg stila... a ako je njegov "stajl" koji je kao
fol skinuo kada je posjecivao rodbinu u Udinama, mogao da
fascinira levate iz Rudarske... onda da rezimiramo... u BL
nikada nije (niti ce biti) bilo pravog moto shmekera...
dajte se kontrolirati momci!!! Cuj molim te...Bozo voza
APN-a na 30 km/h... nije cak ni smijesno... Znam Bozu
odlicno, dakle, nemojte se provaljivati romallen!
Komentar Br.50
Poslao : jenki
Datum : 07.04.2008.
Za Dodobirda,
sta kazes na pokojnog Mimija(Jelica)?
Ja ipak mislim da je on bio (jedini)najveci smeker na motoru
u Banjaluci.
Pozdrav
Komentar Br.51
Poslao : dodobird
Datum : 07.04.2008.
Dragi Jenki, vjerujem ti na rijec da je taj decko zaista bio
iizi rajder, nisam ga poznavao, uopste tu blmotoscenu ne
znam, a ja sam samo rekao da... ako je njegov "stajl"
...mogao da
fascinira levate iz Rudarske... onda da rezimiramo... u BL
nikada nije (niti ce biti) bilo pravog moto shmekera... sto
ne znaci da takvih (Hrvat Alfa bi rekao - takovi), nije i
bilo... ali Kalin?/ ma daj
Komentar Br.52
Poslao : zeppter ak47
Datum : 13.04.2008.
ja znam da je djolic mladji znao da upravlja pajserima...a
za zelenu njegovu kavu nemam rijeci..da je pretvorio onog
svog malog peugeota 205 u motor mozda bih ga priznavala za
motoristu no1..Djoliju i svima na site-u pozdrav od Alica i
Smajlagica
Komentar Br.53
Poslao : E MITKO ,MITKO
Datum : 17.05.2008.
STA NAM ONO RADIS GORE DOVEDE CERGARE DA TI POJU IZMEDJU
STOLOVA ,PA DJES TO GORE PROVALJIVATI ,BAS SI SAD U...IO
IPAK SE VIDI DA BAS NISI ZA TO I SMISAO ZA NEKU MJUZU JE ZA
TABE STVARNO NEPOZNANICA ZA ZNA SE KO TAJ POSO MORE RADITI
.
MJESTANIN ALI BANJALUCANIN
Komentar Br.54
Poslao : džoli dolicd@seznam.cz
Datum : 18.05.2008.
Pozdrav Alisi i Smajlagicu komentar nije loš.Ali motoru su
mi u krvi i danas kad imam vremena rado se provozam ko u
stara vremena.Pozdrav svim Banjalučanima
Komentar Br.55
Poslao : suad
Datum : 19.05.2008.
dzola burazeru..dze si sad,,..napisi malo..odes li u
banjaluku,sta radis,kako zdravlje..pozdrav svim jaranima i
jaranicama od svrake
Komentar Br.56
Poslao : za Suada
Datum : 22.05.2008.
Zdravlje nikad bolje živim u Pragu i vecinom uvjek isto
ništa se nemjenja.U b.l ne idem u zadnje vrjeme jer me više
tamo ništa nevuče ali sam bio par puta i smučilo mi se ko
sve živi sada dole ali šta je tuje.Pozdrav svima
Komentar Br.57
Poslao : arma
Datum : 24.05.2008.
Nekontam kom.53,o cemu se radi?Sta je Mitko uradio?
Komentar Br.58
Poslao : sinan
Datum : 12.06.2008.
dzola,pajo i mitko moj su izbor
Komentar Br.59
Poslao : mejdan
Datum : 17.06.2008.
IVO NENADOVIC HONDA 750f KRAJEM 70tih kakav mitko dobro
jutro
Komentar Br.60
Poslao : sale
Datum : 19.06.2008.
sjeca li se neko zvonke vanjura i njegovog motora tamo
negdje ranih 60-ih ?
Komentar Br.61
Poslao : besana za Armina, re: Mitko
Datum : 24.06.2008.
Doveo u Slap neke Nislije da pjevaju, prava ciganija. Odmah
da kazem da nemam nista ni protiv Roma ni njihove muzike,
cak je i volim, ali ono je krkanluk samo takav.
Komentar Br.62
Poslao : ramiz
Datum : 28.06.2008.
mislim da je mitko i trenutno vrh u banja luci
Komentar Br.63
Poslao : za besanu
Datum : 11.09.2008.
jeste vala,isto sam pomislila za orkestar.
Komentar Br.64
Poslao : haha
Datum : 13.09.2008.
kakav mitko zbog cega bi on bio neko i nesto.....
Komentar Br.65
Poslao : cumur ledara.twin@new wales.com
Datum : 22.09.2008.
mali pozdravchich za muyicu and his brother...
jel ba muyice moze´l mail dobaciti do moye mahale...
djugum twin New Wales
Komentar Br.66
Poslao : Z. Domazet
Datum : 26.09.2008.
Izet Beganovic [Crnogorac],
i on se pomalo vozao...
Komentar Br.67
Poslao : Mirela mirela.k@live.se
Datum : 13.10.2008.
Zanima me ko je ovaj Nerko koji poznaje ljude iz Pionirske
Ulice? Trazim jednog starog prijatelja iz te ulice, nazalost
sam mu zaboravila prezime. :(
Pa'paaa....
Komentar Br.68
Poslao : tin
Datum : 13.10.2008.
stara raja se sigurno sjeca Buluta koji je sa svojim kros
motorom provozao Boskom .Danas malo ozbiljniji na svom
Harliju vozi se po chicagu pozdrav
Komentar Br.69
Poslao : XXX
Datum : 13.10.2008.
Izvini koga trazis iz Pionirske???Mozda ti mogu pomoci.
Komentar Br.70
Poslao : Damir
Datum : 13.10.2008.
Dodao bi Despu iz Rosulja BMW R 60/7, Maria Josica iz
Preradoviceve prepravljao Jave i CZ (bubnjar Trn u oku
benda) poslije krajem 80 tih i jace motore je vozio, mislim
sada je u Ceskoj,buraz mu Reno (Renato isto tako bubnjar,
Svileni),Dado Markovic iz Nove Varosi sjecam se njegove
Tomos 15tke negdje krajem 70 tih, kasnije MZ 250.
Sam sam pomalo vozio BT 50 i MZ 250 ETZ,CB 400 i sada Honda
VFR.
Imrana koji je nesrecno poginuo na Shehitlucima sam imao
priliku vidjeti isti taj dan u Kafeu Pikolo,Nova Varos,na
jednoj strani moj MZ a na drugoj GSX 1100 R.
Za Dzolia,ako se nevaram isao si samnom u Metalsku skolu.
Svim motoristima lijep pozdrav.
Damir
Komentar Br.71
Poslao : Suljo,Nova Varos za Buluta
Datum : 19.10.2008.
Ima li neka mjesalica da se zakaci za Harley-a kao u stara
vremena,
pa uz brdo prema bolnici (Bulut Franjo)
Komentar Br.72
Poslao : gicko -mejdan charly@gmx.ch
Datum : 19.10.2008.
sjecam se tebe djoli,mene je vozio momak kojeg vise nema na
crvenom kawasakiju,pored nas si proso ti na plavom jbenom
motoru i pozdravio si nas to jest mahno si glavom i prosiso
si pored nas lagano ,jasam upito koje ovaj lik on mi je reko
toje djoli ima opasnu masinu takvu nema niko u gradu pa te
pitam ja ako mi mozes odgovorti koi je to motor bio ako nije
kawa 1ooo,i koi bi sad motor vozjo to jest sta je danas za
bete najbolja masina ,nerazumjem se u motore pa zato ,a da
ti kazem buraz ija sam cuo da je djoli mrtav pa te pitam
lolko vas ima brace i jesil ti otiso u italiju kod brata,jel
to tacno
Komentar Br.73
Poslao : Damir djkplumech@can.rogers.com
Datum : 19.10.2008.
Sjecam se prepravljenih Jawa i CZ koje je Mario Josic (
Petra Preradovica)i urlanja tih mashina po tranzitu i
naravno ispred 3D kafea. Mislim da je kasnije i vece masine
posjedovao.
Isto tako Mario je bio svojevremeno bubnjar u grupi Trn u
oku ako se ne varam a i njegov buraz Reno (Renato)je svirao
isto tako.
Despa iz Rosulja imao je lijepo sredjen BMW,Darko
Markovic(Dado)Nova Varos je vozio Tomos 15-tke izuzetno
lijepo sredjene kasnije MZ 250.
I sam posjedovao manje motore MZ 250 ETZ I Tomos BT 50.
Za Djolia, isao sam s tobom u Metalsku skolu 1 razred kako
se sjecam ali nisam siguran sta se desilo sa tobom kasnije,
prebacio si se negdje drugdje i postao popularan u Banjaluci
kao i tvoja braca,he,he.., pozdrav Djola!
Lijep pozdrav svima.
Damir
Komentar Br.74
Poslao : laštro lastrolastro@hotmail.com
Datum : 20.10.2008.
A Eri , Zembo , Dadi , Laštro , Miki , Aco (vozi i sada) sa
trokuta ispred caffe KALVAN , to je bio život !!!
Žicalo se za benzin i nije bilo bitno KO i ŠTA vozi , bitno
je bilo da ide i da se čuje , zar ne ???
Zna li iko gdje je JUKA ???
tražim ga ...
Bili smo zajedno u českoj !!!Javite mi ako išta znate o
njemu ...!!!...
Komentar Br.75
Poslao : tvåtakt ski scuter za kom 70
Datum : 23.10.2008.
Damire je si li i Ti iz NV
malo pitanje je li cb 400 N ili cb 400 four ili nesto trece
je li to bilo u BL ili u inostranstvu ( je li VFR 750 ili
800)
Pozdrav
Komentar Br.76
Poslao : Damir djkplumech@can.rogers.com
Datum : 23.10.2008.
Za komentar 75,
Do 1981 sam zivio u Novoj Varosi(A.G.Matosa),ali sam cesto
bio prisutan u naselju i poslije mog preseljenja.
U Banjaluci sam imao dva MZ 250 ETZ i BT 50 do 1990, par
godina kasnije sam imao Hondu CB 400 N i CB 900 F Bol d'Or
naravno u inostranstvu i sada VFR 800 FI Interceptor.
Lijep pozdrav,
Damir
Komentar Br.77
Poslao : gicko -mejdan charly4@gmx.ch
Datum : 28.10.2008.
moj ujka je vozo motore a mene je rene vozo stalno rene
pozdrav za tebe tisi zamene pravi vozac hahahahahaaha,jest
das jednom otreso hahaha
Komentar Br.78
Poslao : hana za dodobird
Datum : 11.11.2008.
kako si uzimaš za pravo ovako
pisati o ne gospodinu već o velikom gospodinu Boži Kalinu
koji i u 73.godini svoga života vozi yamahu R6.Pozdrav tebi
ma tko da si.
Komentar Br.79
Poslao : hana
Datum : 12.11.2008.
Opa,!!!Vidim bilo je rezuckanja teksta,ajd nema veze.Baš sam
malo tražila i puno toga pročitala po ostalim temama(ima
svega što jest,jest)i u moru komentara svako malo gospodin
Dodobird,čak skužih da se zova Mladen,Dodobird mu je rekla
bih nick,a što ga čovjek voli kontrirati dugo ne
sretoh većeg pesimistu.Pa na svakoj temi on kontru il
kritiku pa kako mu se da jadan ne bio.,al dobro ima nas
svakakvih.Nadam se da moja opska vezana uz gosn. Mladena
neče završiti u wc-u.
Komentar Br.80
Poslao : bulut franobabyo@hotmail.com
Datum : 16.11.2008.
Komentar na temu Sulje Hojic iz Nove Varosi Suljo pa jesi
li ziv Ajde javi se emailom Frano Chicago
Komentar Br.81
Poslao : Amella
Datum : 18.11.2008.
mitko i pajo no1
Komentar Br.82
Poslao : Aro
Datum : 06.12.2008.
Juce sam na BH TV1 gledao emisiju o Bozi(kaca) i njegovoj
familiji,unatoc godinama jos uvijek i on sam ucestvuje u
programu,svaka cast.Mislim da sam na kraju emisije vidio i
Chamanga ali osisanog.Mnogi a i ja sam sto smo osjetili cari
voznje na dva tocka pamtimo Bozu kao akrobatu i"skidamo
kapu"majstoru na dva tocka.
Komentar Br.83
Poslao : Amela Jokovic
Datum : 07.12.2008.
Pa zar ljude koji su vozali MZ i Apn smatrate nekim vozacima
motora..Ovaj momak sto je otvorio temu trebao je naglasiti
iznad 600cc motore..zna to gsp djolic..pozdrav san remo
Komentar Br.84
Poslao : Hogar Strasni pingvini@mazija.com
Datum : 13.12.2008.
za Mrs Amela Jokovic:
( bio jedan Ciko( 1900-1980) napisao "Imati ili biti"...)
...vozaci MZ i APN su vozili (te) motocikle...nisu mozda
imali mogucnosti (para, srece) da voze vece motocikle...sto
ne znaci da nisu ( bili) dobri vozaci...bio je jedan sto je
vozio prepravljene CZ a poslije pobjedjivao na takmicenjima
u Prosuperbike...treba definisati sta znaci dobar
vozac...oni sto (su vozili)voze bikes od 600cc i vise ne
znaci da su dobri vozaci samo zato sto imaju (voze) veliki
bike...///curica ( sa jedva 18-19 year) udje u radnju i kupi
lagano r1...(voljela je motocikl sa crvenim felugama) (svi
prodavaci u radnji su insistirali da ona kupi mopedic sa 125
cc (max) i da trenira voziti bicikl) djevojka nije znala
(mnogo)sta je to sto ce da vozi i jos je je bilo manje
sigurno da je dobar vozac...ali ona je imala
argument(American Express) i udarila ih cifrom da su se
prodavaci razletili ko navijeni...
...nije vazan veliki motor... za ljubav treba imat dusu...
Komentar Br.85
Poslao : Damir djkplumech@ca.rogers.com
Datum : 13.12.2008.
Za MZ motorcikl , samo kad se sjetim srce pi se cijepa,divni
dvotaktas,Java,CZ,Tomos APN,14-15 tka, electronic 90,BT 50,
Automatic...
Ljubitelji dva tocka se svi uvazavaju bez razlike na
zapreminu cilindara,za Tomos BT 50 na primjer je bila
potrebna puna saobracajna dozvola za upravljanje motorciklom
jer je razvijao brzinu i do preko 90 km na sat.
Poslije niz godina nostalgija za prohujalim vremenom je
tesko izbrisiva, iako sam imao priliku voziti razne
motorcikle vececih zapremina , sjecajuci se MZ ne mogu da
budem ravnodusan.
Slazem se u svemu sa Hogarom i lijep drugarski pozdrav za
sve motorase!
Damir
Komentar Br.86
Poslao : Aro
Datum : 14.12.2008.
Ehh da je meni mog`o moj Meho kupit stogod made in Japan al`
dragi Incel pa dobar bi i APN(za mene 5000cm3) made in
Slovenien.To je bilo davnih `80-ih i koliko se sjecam
Tomos(APN,15-ka,elektronik,Cross,14-ka,D-6...),MZ,CZ,Java,Vespa
frizirani ili ne bili su veoma omiljeni medju rajom.Bio je
tu i poneki BMW,Kawa,NSU ali u manjem broju.I koliko znam BL
momci nisu patili od kompleksa te su se cesto mogli vidjeti
po cijeloj bivsoj Jugi na svojim "Makinama".Bilo je tu medju
nama i "Kamikaza" Mitko,Pajo,Dzoli.......Jedno vrijeme smo
se znali okupljati pred Kajakom (bilo bi ponekad do
50-ak"Makina"vecinom sa rezonancijom)pa lagano kroz cijeli
grad i turiraj dok nas murija nepocne ganjati a onda naberi
svak na svoju stranu,Solomuna su najvise ganjali imo je
najglasniji motor:).I opet kazem: Ehhh da je moj Meho
......al nek nije, dobar i najbolji je bio Moj TOMOS ,puno
smo mi toga zajedno prosli i nije mi zao.Haug svim mojim
dvotaktasima i dvotockasima
od Are!
Komentar Br.87
Poslao : uibrbkd yqaicn@brdtuo.com
Datum : 21.12.2008.
HlJq8Y txdrccjkqqal,
[url=http://dylpmwdjtysf.com/]dylpmwdjtysf[/url],
[link=http://ovrzwockbtbn.com/]ovrzwockbtbn[/link],
http://bgdgnmryrkzm.com/
Komentar Br.88
Poslao : d
Datum : 22.12.2008.
a nigdje spodobe od Ladija,u pancericana za Skender,skije sa
strane,novina 100 kila po sebi i lujka piči preko Tisovca,to
je majstor a ne Đoli i ostali,a Preda i Kawa
Komentar Br.89
Poslao : enver kabiljagic kaba kaba@bredband.net
Datum : 25.12.2008.
Poslao sam juce moj komentar ali vidim da nije stigao,pa cu
pokusati napisati isti.Roden 50tih,rasto i motore vozo na
Mejdanu sa gore spomenutim Radojicom i Djemsom.Imao sam
srecu da kupim Tomos D5 kojeg je na trkama vozio (tako mi
rekose u AMD Krajina) Kasim Djelic. Sirotinja smo bili pa su
to najcesce bili motori 50ccm3 koje smo vozali,popravljali,
frizirali i voljeli. Naveo bi neke koji su vozali motore u
moje vrijeme = prva 15ka u BL Skoric Srdjan i
Cvarak,Leonardo(Lina),Nedim Dundjo,Kolak Dragan
(Gagara),Turcinhodjic Arnad(Gera),Grgic Zoran(Grga),braca
Ajderpasic Asim i Esko, Trninic Radojica,Balta
Miroslav(Djems)Islamovic Nedjad(Tate).Ja bi izabrao
najboljeg medju mojom rajom a to bi bio Tate, ne po ludoj i
brzoj voznji i mislim da bi se slozili sa mnom svi koji su
ga znali.Najvise uspeha je imao Esko(misli da je on Mitkov
rodjak?)na trkama u Prnjavoru je uzeo drugo mjesto u
Jugoslaviji u klasi 50ccm3 standard.Najbolji motorista BL ne
samo mojih nego svih vremena je bez sumlje Pero
Popovic.Pozdrav svim motoristima iz Banja Luke
Komentar Br.90
Poslao : Sabs-bl
Datum : 28.12.2008.
Draga moja Amela
Da samo znas sta je u stanju napraviti dobar motorista
na, kako ti kazes, malom motoru...Odgovorno tvrdim da nije
vazna velicina, nego tehnika! Zoran Antonic, te davne
82.god. Mz 250 vozio je "stojeci" sa mnom otpozadi...Da si
to dozivjela, ni na kraj pameti ti ne bi pala voznja na
vecem motoru. Mali bi ti bio sasvim dovoljan! Voznja na
zadnjem tocku za tu igranku je mala beba.
Pa Goran Petrovic, Herga, Dado, Vanjka, Neso...Sve su
to bili vrsni motoristi tog vremena. Tek kasnije su u Banja
Luku pocele pristizati jace masine. Moj prijatelj Vanjka se
cesto moze vidjeti na ulicama Banja Luke, iz Zagreba dolazi
sa prikolicom na koju je natovarena yamaha koja kosta nekih
20.000 km, ali, ovo sad na tim grdosijama i ono nekad na
dostatnim cca 250, ne moze se porediti. Nekad je bilo
ljepse...
Komentar Br.91
Poslao : Anvar aimamovic@msn.com
Datum : 28.12.2008.
Poslije svih ovi prica rado se sjecam moga APN-6 sa kojim
sam se druzio od moje 13. god. (tada se je moglo od 14. god.
da polaze za motore do 50 kubika), no koliko se sjecam -
iako neki apn ne ubrajaju u motore - bio je dosta popularan
medju mladjom rajom.
Sada vozim Suzuki gsx 1100. Pozdrav svim motoristima.
Anvar I.
Komentar Br.92
Poslao : dvotaktol
Datum : 19.01.2009.
Sta bi sa onolikim BL rokerima,nidje nikog na vidiku ,mora
da je poledica pa se svi u kabinama na 4 tocka vozikaju?A
nejavljaju se ni obozavateljke.Nego kontam, sta je bilo
zesce vozat Pucha il Tomosa,pa ako neko zna nek napise
stogod na tu temu.Dotad odoh ja udarit generalku i zamjenit
dvotaktol.
Komentar Br.93
Poslao : Hogar Strasni pingviniaS@coldmail
Datum : 30.01.2009.
...bila su cini mi se 2 pony expresa(puch) sto su bili dobro
nasvirani i opasno brzi. Nazalost nije bilo vise veci
motocikla 50-80 cc (puch), hercules, (kreidler) zündap koji
su u to doba imali i vodeno hladjenje... a talijani su imali
masu motocikla od 50cc-80 cc...(legendarni dvotaktasi
malanca 125 i aspes yuma 125...)
ima jedna legenda:covjek htio mjenjati svoj nov GPz 750
turbo za tvotakt kh 750... kad je vidio kako je cova sredio
kh 750 ostao je bez texta...
Pozdravisimo
Komentar Br.94
Poslao : Tvrtko
Datum : 01.03.2009.
Prvi Kawasaki u BL je imao FRC, sin pokojnog nacelnika
ginekologije u BL. Bio je to Kawasaki 500Z. Mario Josic je
bio bubnjar i u Epicentru (izmedju ostalog). Vozio je Yamaha
klasu 250 u Njemackoj sa nemalim uspjehom.
Komentar Br.95
Poslao : ducatista djumisic78@hotmail.com
Datum : 04.03.2009.
Negdje u to vrijeme (cini mi se) stariji Raca je imao
kawasaki z 900 ili z 1000 sa bimotinim kitom (sjecam se
Maria kad ga je vozao) i Ozren je imao GSX 750, Zdeno je
vozio Yamahu xs 650. Mario nije vozio 250 cc vec malo zesce
kategorije i jos uvijek se hrabro nosi sa jakom
konkurencijom u Njemackom prvenstvu.
Komentar Br.96
Poslao : rr bgd
Datum : 05.03.2009.
pozdrav svima iz beograda dva tocka su dva tocka i tu se
zavrsava sva prica
Komentar Br.97
Poslao : PUCKI GSP @@@@@@@@@@@@
Datum : 06.03.2009.
ja se sjecam tote i motora za kojim sam se stalno o kreco
kad je vozijo , pozdrav svima iz budzaka PUCKI
Komentar Br.98
Poslao : PUCKI GSP @@@@@@@@@@@@
Datum : 08.03.2009.
ja se sjecam tote i motora za kojim sam se stalno o kreco
kad je vozijo , pozdrav svima iz budzaka PUCKI
Komentar Br.99
Poslao : Tiba
Datum : 14.03.2009.
Ima tu jos motorista koji su vozili masine. Npr Adi sa Lausa
sa svojom zutom javom 350 negdje krajem `60 , pocetkom `70
Komentar Br.100
Poslao : tetkov
Datum : 20.04.2009.
Dobro vam je MIDHO KURJAK napisao: STARA GARDA BANJA
LUKE.....
Kada je pokojni MIROSLAV JELIC -MIMI- IMAO BMW milicija je
vozili jawu.
Jedini je bio POKOJNI MIMI .....
Pisete o nekoj nabrijanoj djeci i motorima....
LEGENDE NEUMIRU...
TETKOVO DJETE
